Bc. Jan Jelínek

Master's thesis

Prieskum zmien nákupného chovania firemných zákazníkov

Survey changes shopping of behavior corporate custumers
Abstract:
Marketing je definován jako řídící proces, který má za úlohu v časovém předstihu určit požadavky jednotlivých zákazníku při dosažení co nejvyššího zisku společnosti. Cílem organizace je vytvořit, získat a udržet si zákazníka. Aby organizace mohla vytvořit, získat a udržet si zákazníka, musí vyrobit, vytvořit a dodat zboží a služby, které chtějí, oceňují, a to za podmínek atraktivních pro zákazníky …more
Abstract:
Marketig is defined as the managment process, wich has the task to determine in the requirements of each customerin order to maximize profit.The organization is to create, acquire and retain customers. For an organization to create, acquire and retain customers, to produce, create and deliver goods and services they want, appreciate, under the conditions attractive to customers. The organization must …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2011
  • Supervisor: doc. RSDr. Vojtěch Malátek, CSc.
  • Reader: Ing. Stanislava Labancová, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK