Efektivnost eventu jako komunikačního nástroje firmy Grundfos – Martin POSPÍŠIL
Martin POSPÍŠIL
Bakalářská práce
Efektivnost eventu jako komunikačního nástroje firmy Grundfos
Effectiveness of the event as a communication tool Grundfos company
Anotace:
Tato bakalárská práce se zabývá jedním z marketingových nástroju, tzv. event marketingem. Východiskem pro muj výzkum byla oblast event marketingu a big dat. Cílem práce je analyzovat možnosti merení efektivnosti eventu jako komunikacního nástroje firmy Grundfos s.r.o. v cásti trhu zamerené na B2B. Kvantitativní měření probehlo komparací dat týkajících se obratu firem a poctu nabídek úcastníkum. Kvalitativní …víceAbstract:
This thesis elaborate some marketing tools event marketing especially. The base of my thesis are event marketing as well as big data. The main aim is to analyze some possibilities of measurement of event effectivity in the B2B segment of market as communication tool of Grundfos Ltd. Quantitative measurement includes comparison of data that are represented by turnover and number of quotation to event …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Zveřejnit od: 28. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Bartková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POSPÍŠIL, Martin. Efektivnost eventu jako komunikačního nástroje firmy Grundfos. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková
Název
Vložil
Vloženo
Práva