Anna Kurilova
Bakalářská práce
Podnikatelský plán
Business Plan
Anotace:
Daná bakalářská práce je věnována zpracování podnikatelského plánu. Záměr se týká otevření hotelu v Praze. Cílem bakalářské práce je vytvoření podnikatelského záměru pro založení nového čtyřhvězdičkového hotelu GALAXIE v hlavním městě Praze se zaměřením na spa a wellness a provést komparaci jednotlivých typu hodnocení investic. Zpracovaný podnikatelský plán se použije na získání potřebných finančních …víceAbstract:
This bachelor thesis is dedicated to the evaluation of a business plan. The intention is to establish a hotel in Prague. The aim of the bachelor thesis is to create a business plan for the establishing a new four-star hotel GALAXIE in the capital of Prague with a focus on spa and wellness and to compare the types of investment evaluations. The plan is mainly aimed on obtaining the necessary funds from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14972/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Martin Petříček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Robin Koklar, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor