Marketingová a komunikační strategie vybrané společnosti – Bc. Anna Chocholatá
Bc. Anna Chocholatá
Bakalářská práce
Marketingová a komunikační strategie vybrané společnosti
Marketing and communication strategy selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce je v teoretické části zaměřena na prvky komunikačního mixu a problematiku marketingové komunikace firmy působící na trhu B2B. V praktické části jsem se zabývala analýzou marketingového řízení společnosti Cushman & Wakefield. Dále jsem uvedla doporučení pro zlepšení marketingu a komunikace společnosti.Abstract:
This theses is focused on the theoretical elements of the communication mix and marketing communication of a company on a B2B market. In the practical part I focused on the analysis of marketing management of a company Cushman & Wakefield. Furthermore, I mentioned recommendations for improving the marketing and communication of the company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pqg0b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová