Kristýna RYŠKOVÁ
Master's thesis
Čtení s porozuměním u žáků 5. ročníku ZŠ
The reading comprehension of pupils of the fifth year of elementary school
Abstract:
Diplomová práce s názvem Čtení s porozuměním u žáků 5. ročníků ZŠ se zabývá vlivem zvolené výukové metody čtení na kvalitu čtení a porozumění čtenému textu v 5. ročníku ZŠ. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy spojené se zvolenou problematikou, jako jsou například čtenářská gramotnost, čtení s porozuměním, či počáteční čtenářská gramotnost. Věnuje se také představením nejčastěji užívaných metod výuky …moreAbstract:
This thesis "Reading comprehension in 5th grades of elementary schools" is focused on the connection between the influence of the reading method and the quality of reading and reading comprehension in the 5th grade of elementary school. The theoretical part defines the key concepts associated with the issue, such as reading literacy, reading comprehension, or initial reading literacy. It also presents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2019
- Supervisor: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RYŠKOVÁ, Kristýna. Čtení s porozuměním u žáků 5. ročníku ZŠ. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Dramatická výchova a čtenářská gramotnost
Ivana KADĚROVÁ -
Využití metody The Question Formulation Technique k rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti u žáků v primárním vzdělávání
Soňa Hýblová -
Možnosti rozvíjení čtenářské gramotnosti v rámci literární výchovy v období počáteční čtenářské gramotnosti
Vendulka Kuklová -
Čtenářská gramotnost žáků na primární škole s akcentem na vyučovací metody
Lenka HAWLICZKOVÁ -
Využití metody The Question Formulation Technique k rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti u žáků v primárním vzdělávání
Soňa Hýblová -
Aplikace metody Elkonina v podpoře čtenářské gramotnosti
Alena Kladivová -
Volba metody elementárního čtení a psaní a její vliv na pozdější čtenářskou gramotnost
Lenka Klosová -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá