Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci – Bc. Veronika Bruštíková
Bc. Veronika Bruštíková
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Marketing Mix of the Specific Institution
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingového mixu konkrétní instituce a následná tvorba doporučených cílů na základě současných analýz z pohledu a poznatků firmy. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy v problematice marketingu a základních strategických analýz. Praktická část práce je zaměřena na konkrétní analýzy marketingové strategie a následnému návrhu pro vybraný podnik.Abstract:
The thesis is focused on a proposal of a marketing mix of the specific institution and subsequent formation of he recommended goals on the basis of the contemporary analysis from the point of view and the knowledge of the company. In the theoretical part there are clarified the basic terms in the problems of marketing and the problems of marketing and the basic strategic analysis.The practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/q5jlx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2016
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Zdeněk Střítecký
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Analýza konkurence
Veronika Čichovská -
Marketingová analýza konkurence a konkurenčního prostředí v oboru poskytování telekomunikačních služeb
Michal Červený