Karin Pavúrová

Diplomová práce

Marketingová komunikácia vybranej spoločnosti v segmente hračiek

Marketingová komunikace vybrané společnosti v segmentu hraček
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti Hasbro na českém trhu v segmentu hraček, se zaměřením na produktovou kategorii společenských her. Práce zkoumá teoretická východiska tvorby marketingové komunikační strategie, obsahuje analýzu marketingového mixu a komunikačního mixu společnosti ale i jejích hlavních konkurentů, a to na základě nabytých teoretických poznatků …více
Abstract:
This master thesis deals with the analysis of marketing communication of Hasbro company on the Czech market in the toy segment, focusing on the board games product category. The thesis examines the theoretical foundations of creating a marketing communication strategy, contains an analysis of the marketing mix and communication mix of the company, but also of its main competitors, based on acquired …více
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá analýzou marketingovej komunikácie spoločnosti Hasbro na českom trhu v segmente hračiek, so zameraním sa na produktovú kategóriu spoločenských hier. Práca skúma teoretické východiská tvorby marketingovej komunikačnej stratégie, obsahuje analýzu marketingového mixu a komunikačného mixu spoločnosti ale aj jej hlavných konkurentov, a to na základe nadobudnutých teoretických …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2020
  • Vedoucí: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78670

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod