Bc. Barbora Svobodová

Bakalářská práce

Marketingový plán

Marketing plan
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je sestavit marketingový plán pro konkrétní záměr podniku, kterým je navýšení tržeb prostřednictvím uvedení nového výrobku na trh nábytkářské firmy Jiří Svoboda – Fagus. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické jsou na základě literární rešerše představeny základní pojmy, informace nutné pro sestavení všech částí marketingového plánu a metody, které …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to create a marketing plan for the particular intention, which is to increase revenues via the launch of new product of Jiri Svoboda – Fagus upholstery company on the market. The thesis is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part there are presented terms based on literature research, the necessary information for creation of each parts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management