Bc. Barbora Svobodová
Bakalářská práce
Marketingový plán
Marketing plan
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je sestavit marketingový plán pro konkrétní záměr podniku, kterým je navýšení tržeb prostřednictvím uvedení nového výrobku na trh nábytkářské firmy Jiří Svoboda – Fagus. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické jsou na základě literární rešerše představeny základní pojmy, informace nutné pro sestavení všech částí marketingového plánu a metody, které …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to create a marketing plan for the particular intention, which is to increase revenues via the launch of new product of Jiri Svoboda – Fagus upholstery company on the market. The thesis is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part there are presented terms based on literature research, the necessary information for creation of each parts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rdx15/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketingový koncept firmy
Katarína Chovancová -
Marketingový plán barber shopu
Marek Vystavěl -
Marketingový plán
Andrea Vilhanová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran