Ing. Barbora Víznerová

Diplomová práce

Marketingová komunikace podniku PFT, spol. s r. o.

Marketing Communication of the Company PFT, spol. s r. o.
Anotace:
Tématem diplomové práce je optimalizace marketingové komunikace společnosti PFT. Cílem práce je objasnění faktorů, které jsou pro zákazníky kupující plastová okna či dveře nejdůležitější, a na jejich základě stanovení vhodné marketingové komunikace cílené na privátní zákazníky, kteří se v závislosti na stále trvající ekonomické krizi stali hlavní cílovou skupinou společnosti. Nejprve se práce zaměřuje …více
Abstract:
The topic of the diploma thesis is an optimization of PFT's marketing communications. The aim of the thesis is a clarification of the most important factors for customers, which are buying windows and doors. Based on these factors the appropriate marketing communication targeting private customers, who became the main target group of the company during the economic crisis, is determined. Firstly, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014
Zveřejnit od: 6. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2014
  • Vedoucí: Ing. Světlana Myslivcová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Víznerová, Barbora. Marketingová komunikace podniku PFT, spol. s r. o.. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN