Projekt webové stránky jako marketingové podpory agentury zaměřené na organizaci kongresové a konferenční služby – Bc. Olga Baudyšová
Bc. Olga Baudyšová
Bachelor's thesis
Projekt webové stránky jako marketingové podpory agentury zaměřené na organizaci kongresové a konferenční služby
Marketing support web project for congress and conference service agency
Anotácia:
Předkládaná práce je modelovým projektem modifikace stávajících webových stránek agentury působící v oblasti organizace a logistického zajištění kongresů a konferencí. Projekt je určen pro marketing a obchodní oddělení agentury, má za úkol zajistit, že nové webové stránky agentury budou součástí tvorby její nové obchodní strategie, kdy agentura provádí restrukturalizaci, rozšiřuje stávající služby …viacAbstract:
The presented material is developing the model project to modify the existing web pages of the agency which primary business is focused to holding congresses and prose cure the related services. The project is intended to the marketing and sales teams of the agency and its key task is to make sure that the new web pages will follow the newly specified business rules. The agency is under restructuring …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ymi5r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
- Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BAUDYŠOVÁ, Olga. \textit{Projekt webové stránky jako marketingové podpory agentury zaměřené na organizaci kongresové a konferenční služby}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/yzbqu4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Produktový marketing v prostředí veřejných knihoven
Kateřina Slámová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Komparácia metód komerčného a politického marketingu v mediálnom prostredí Českej republiky v období 21. storočia
Zuzana Poliaková -
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
Marek Bačo -
Influencer marketing v prostředí Instagramu a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12–15 let
Michaela Vejsadová