Spolupráce mezi třídním učitelem a asistentem pedagoga v běžném a alternativním školství – Bc. Kateřina Lindová
Bc. Kateřina Lindová
Master's thesis
Spolupráce mezi třídním učitelem a asistentem pedagoga v běžném a alternativním školství
Cooperation between a Class Teacher and a Teacher Assistant in Ordinary and Alternative Education
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je nalezení aspektů, které ovlivňují úroveň spolupráce mezi třídním učitelem, asistentem pedagoga a jejich komparace v běžném a alternativním školství. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na teoretické vymezení základní problematiky inkluze a integrace. Dále se zabývá vymezením pedagogické profese asistenta pedagoga a třídního učitele. Praktická část diplomové …moreAbstract:
The main aim of the thesis was to find the aspects which determine the cooperation quality between teacher, teaching assistant and its comparison in conventional and alternative education. The theoretical part explains the fundamental topics in the inclusion and integration. Furthermore, we discussed the teaching assistant and the class teacher's profession. In the practical part, the information were …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zuzana Palounková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LINDOVÁ, Kateřina. \textit{Spolupráce mezi třídním učitelem a asistentem pedagoga v běžném a alternativním školství}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Science, Humanities and Education. 2018. Available from: https://theses.cz/id/yzzqz2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Lindová, Kateřina. Spolupráce mezi třídním učitelem a asistentem pedagoga v běžném a alternativním školství. Liberec, 2018. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Asistent pedagoga jako podpůrné opatření
Jindřiška Němcová -
Asistent pedagoga na SŠ
Lenka ZÁRUBOVÁ -
Role asistenta pedagoga při procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole s ohledem na dosažené vzdělání asistenta pedagoga
Pavlína BERČÍKOVÁ -
Asistent pedagoga v mateřských školách u dětí s podpůrnými opatřeními
Denisa Rákosníková -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková -
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
Kamila Matuchová -
Integrace žáka s tělesným postižením do školského systému ve Francii
Martina Štěpánková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights