Intenzita estetického prožitku na základě barvy – Bc. Karolína Jiráská
Bc. Karolína Jiráská
Bachelor's thesis
Intenzita estetického prožitku na základě barvy
The Intensity of Aesthetic Experience based on Color
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje estetickému prožitku a intenzitě uměleckého díla či estetického objektu na základě barvy. Definuje barvu a představuje její měnící se roli v průběhu dějin kultury. V druhé části se práce věnuje vizuálnímu umění a klade proti sobě černobílou a barevnou fotografii, následně pak i černobílé a barevné obrazy. Práce nastiňuje hodnotu a funkci barev ve vizuálním umění a její spojitost …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the aesthetic experience and intensity of a work of art or aesthetic object based on color. It defines color and represents its changing role in the history of culture. In the second part, the work is devoted to visual art and puts black and white and color photography against each other, followed by black and white and color images. The work outlines the value and function …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 1. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/qplmw/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 1. 2018
- Supervisor: doc. Mgr. Rostislav Niederle, Ph.D.
- Reader: Mgr. Lenka Lee, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Aesthetics
Theses on a related topic
-
Vizuálny live coding ako nástroj formujúci estetický prežitok: Hydra vs. p5.js
Karolína Sedláková -
T: Černobílá subjektivní dokumentární fotografie v Polsku po roce 2000
Bartłomiej Krężołek -
Proměny divadelní fotografie jako výsledek technického vývoje
Václav Mach -
Preventivní konzervace černobílé fotografie
Markéta Strnadlová -
Simulace černobílé retro fotografie pomocí současné techniky
Michal Matuška -
1. Teoretická část:Konec přímé fotografie, 2. Praktická část: a) autorská publikace: Světlá skříňka, b) volný výstavní soubor: Světlá skříňka
Vít Hašek -
Umění původních obyvatel Severní Ameriky a jeho vliv na vizuální umění
Barbora Pokorná -
Barva v kontextu arteterapie
Lenka VOJTĚCHOVÁ