Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015. – Bc. Jan Rozsypal
Bc. Jan Rozsypal
Diplomová práce
Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015.
The Development of the Awareness of the Vodafone Brand in 2012-2015 Christmas TV Advertisings.
Anotace:
V teoretické části diplomová práce nabízí náhled do počátků reklamy, popisuje pravidla korporátní identity, vysvětluje pojem značka a její význam, objasňuje význam povědomí značky. Dále vysvětluje principy komunikačního mixu a marketingových výzkumů. Praktická část předkládá několik příkladů využití témat z teoretické části u značky Vodafone, popisuje realizaci čtyřletého výzkumu na téma "povědomí …víceAbstract:
In its theoretical part, the thesis offers an insight into the beginnings of advertising and marketing, describes the rules of corporate identity, explains the concept of a brand and its significance, and clarifies the importance of brand awareness. It also explains the principles of the marketing mix, communication mix and marketing research. The practical part presents several examples of the use …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROZSYPAL, Jan. \textit{Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/z0p45c/.
Jak správně citovat práci
Rozsypal, Jan. Vývoj povědomí značky Vodafone ve vánočních televizních reklamách v letech 2012-2015.. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Effects of Corporate Environmental Initiatives on Consumer Attitudes and Purchase Intention
Valeriya Nabok -
Využití nástrojů komunikačního mixu k utváření identity podnikatelského subjektu
Michaela Stejskalová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Lucie Marková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Corporate Identity
Šárka Bucharová -
Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy
Miriam Dušková