Děti jako cílová skupina mediální persvaze – Bc. Petra NOVÁKOVÁ
Bc. Petra NOVÁKOVÁ
Bakalářská práce
Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Children as a target group of media persuasion
Anotace:
Předmětem mé bakalářské práce v teoretické části jsou reklama a marketingový výzkum, přičemž důraz je kladen právě na marketingový výzkum a to především směrem k dotazníkům. V praktické části je popsáno konkrétní dotazníkové šetření provedené měsíci březnu roku 2010, a kterého se zúčastnilo 221 respondentů. Na toto šetření navazuje analýza jednotlivých výstupů a vyjádření k zadaným cílům a hypotézám …víceAbstract:
The subject of my thesis in theoretical part of the advertising and marketing research, with emphasis being on marketing research, and especially toward the questionnaires. The practical part describes the specific survey conducted in March 2010, and attended by 221 respondents. This investigation builds on the analysis of individual outputs and observations on the specified objectives and hypotheses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
13683
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Petra. Děti jako cílová skupina mediální persvaze. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum, jako východisko sestavení marketingové strategie
Iveta Ráčková -
Marketingový výzkum pro Stolní tenis a Hravý bar
Barbora Blechová -
Marketingový výzkum pracovních zájmů studentů technických oborů
Nikola Glogarová -
Marketingový výzkum spokojenosti klientů se službami průmyslové společnosti
Daniel Hnitka -
Marketingový výzkum
Martina Coňková -
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
Lucie Drncová -
Svépomocná skupina pro denní studenty CARITAS - VOŠs Olomouc se zaměřením na práci s nesmělostí studentů
Martin Tylš -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Adam Goranov