Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky – Ing. Yana Litvinova
Ing. Yana Litvinova
Bachelor's thesis
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
The importance of researching customer needs, wants and demands for customer relationship management
Abstract:
Bakalářská práce se podrobně zabývá významem výzkumu potřeb, požadavků a očekávání (dále PPO) zákazníka pro řízení vztahů s nimi. V teoretické časti je popsána podstata a koncepce řízení vztahů se zákazníky, vysvětleno pojetí marketingového výzkumu a jeho následovné typy a metody zpracování, fáze vztahů se zákazníky. Je zde objasněn důvod provádění analýzy prostředí a jednotlivé nástroje. V praktické …moreAbstract:
The thesis examines in detail the importance of research into the customer needs, wants and demands in Customer Relationship Management. The theoretical part describes the nature and concept of Customer Relationship Management; explains the concept of marketing research, its types and methods of monitoring, also relationship phases with customers. The following explains the reason of environment analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/n7olr/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LITVINOVA, Yana. \textit{Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/z0tv5b/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane