Ing. Yana Litvinova

Bakalářská práce

Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky

The importance of researching customer needs, wants and demands for customer relationship management
Anotace:
Bakalářská práce se podrobně zabývá významem výzkumu potřeb, požadavků a očekávání (dále PPO) zákazníka pro řízení vztahů s nimi. V teoretické časti je popsána podstata a koncepce řízení vztahů se zákazníky, vysvětleno pojetí marketingového výzkumu a jeho následovné typy a metody zpracování, fáze vztahů se zákazníky. Je zde objasněn důvod provádění analýzy prostředí a jednotlivé nástroje. V praktické …více
Abstract:
The thesis examines in detail the importance of research into the customer needs, wants and demands in Customer Relationship Management. The theoretical part describes the nature and concept of Customer Relationship Management; explains the concept of marketing research, its types and methods of monitoring, also relationship phases with customers. The following explains the reason of environment analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní