Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky – Ing. Yana Litvinova
Ing. Yana Litvinova
Bakalářská práce
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
The importance of researching customer needs, wants and demands for customer relationship management
Anotace:
Bakalářská práce se podrobně zabývá významem výzkumu potřeb, požadavků a očekávání (dále PPO) zákazníka pro řízení vztahů s nimi. V teoretické časti je popsána podstata a koncepce řízení vztahů se zákazníky, vysvětleno pojetí marketingového výzkumu a jeho následovné typy a metody zpracování, fáze vztahů se zákazníky. Je zde objasněn důvod provádění analýzy prostředí a jednotlivé nástroje. V praktické …víceAbstract:
The thesis examines in detail the importance of research into the customer needs, wants and demands in Customer Relationship Management. The theoretical part describes the nature and concept of Customer Relationship Management; explains the concept of marketing research, its types and methods of monitoring, also relationship phases with customers. The following explains the reason of environment analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n7olr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane