Marketingová komunikace produktů firmy – Radka Pojerová
Radka Pojerová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace produktů firmy
Marketing communications company products
Anotácia:
POJEROVÁ, Radka. Marketingová komunikace produktů firmy. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2013. 84 stran. Předmětem této práce je marketingová komunikace kulturního produktu, konkrétně hudebního klubu. V teoretické části jsou rozebrány jednotlivé prvky marketingového a komunikačního mixu a současné trendy v marketingové komunikaci. V praktické části je popsána situace klubu Nová Chmelnice …viacAbstract:
The subjekt of this dissertation is marketing communication of company pruducts, specifically of music club. The theoretical part is focused on individual component of marketing and communication mix and current trends in marketing communication. The practical part describe the situation of the club Nova Chmelnice, its history, analysis of marketing tools, especially advertising, which is a weakness …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11133/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
- Vedúci: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POJEROVÁ, Radka. \textit{Marketingová komunikace produktů firmy}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/z143q9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků