Radka Pojerová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace produktů firmy

Marketing communications company products
Anotace:
POJEROVÁ, Radka. Marketingová komunikace produktů firmy. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2013. 84 stran. Předmětem této práce je marketingová komunikace kulturního produktu, konkrétně hudebního klubu. V teoretické části jsou rozebrány jednotlivé prvky marketingového a komunikačního mixu a současné trendy v marketingové komunikaci. V praktické části je popsána situace klubu Nová Chmelnice …více
Abstract:
The subjekt of this dissertation is marketing communication of company pruducts, specifically of music club. The theoretical part is focused on individual component of marketing and communication mix and current trends in marketing communication. The practical part describe the situation of the club Nova Chmelnice, its history, analysis of marketing tools, especially advertising, which is a weakness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze