Analýza migrace zákazníků internetového připojení WiFi na xDSL – Veronika Wildová
Veronika Wildová
Diplomová práce
Analýza migrace zákazníků internetového připojení WiFi na xDSL
The Project of Migration of Customers from WiFi to Wired Connection
Anotace:
Diplomová práce v teoretické části stručně popisuje technologii bezdrátového internetového připojení (WiFi) a pevného připojení ADSL/VDSL. Práce analyzuje dopad změny technologie na zákaznickou spokojenost a na dvou modelových situacích předpovídá reakci celého segmentu. Popisuje náležitosti projektu změny a navrhuje optimální způsob jeho managementu a komunikace zákazníkovi. V závěru praktické části …víceAbstract:
Diploma thesis in theoretical part briefly describes the technology of wireless internet connection (WiFi) and wired connection ADSL/VDSL. The thesis analyzes the impact of changes in technology and customer satisfaction and on two scenarios predicts response of the entire segment. It describes the elements of the project management and suggests the optimal way of management and communication with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44862
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: Vlastimil Mejdrech
- Oponent: Tomáš Elbl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44862
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane