Teambuilding - od skupiny k týmu – Bc. Martina RUDOVÁ
Bc. Martina RUDOVÁ
Master's thesis
Teambuilding - od skupiny k týmu
Teambuilding - from the group to the team
Anotácia:
Tato magisterská diplomová práce popisuje změnu pracovní skupiny v tým za pomoci metody teambuildingu. První část práce je věnována teambuildingu. Obsah této kapitoly tvoří základní principy a termíny, které jsou s tímto pojmem spojeny. Jedná se především o zážitkové učení, zážitkovou pedagogiku a outdoor trénink. Jsou zmíněny i případy, kdy tato vzdělávací metoda není funkční a též uvedeny příklady …viacAbstract:
This Master thesis describes the change of the working group on the team due to the method of teambuilding. The first part is dedicated to teambuilding. This part consists of the basic principles and terms that are associated with this term. It is about experiential learning, experiential education and outdoor training. They are mentioned cases where this educational method does not work as well as …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2014
Zverejniť od: 27. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Vít Dočekal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RUDOVÁ, Martina. Teambuilding - od skupiny k týmu. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.3.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 3. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / odbor:
Pedagogy / Andragogy
Práce na příbuzné téma
-
Didaktika dějepisu a zážitková pedagogika pro 2. stupeň ZŠ na příkladech z historie Sobotecka
Jan Janatka -
Divadelní spolek Krakonoš v obci Vysoké nad Jizerou: tradice ochotnického divadla, zážitková pedagogika a výuka v terénu jako způsob rozvoje povědomí o regionální historii na 2. stupni ZŠ.
Adéla Drmlová -
Zážitková pedagogika pro mladistvé se zaměřením na workshop C´est la vie
Markéta OLŠIAKOVÁ -
Úspěšná pracovní skupina a její management
Kateřina Víšková -
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská -
Senioři jako skupina ovlivněná možnou sociální exkluzí na příkladu vybrané sociální služby
Kateřina Pešlová -
Děti v předškolním vzdělávání jako specifická sociální skupina
Hana NOVÁČKOVÁ -
Translidé jako nově se formující cílová skupina sociální pedagogiky
Melisa Macová
Názov
Vložil
Vložené
Práva