Bc. Marie Nováčková

Master's thesis

Chování spotřebitele na trhu privátních značek

Consumer behaviour in the private label market
Abstract:
Nováčková, M. Chování spotřebitele na trhu privátních značek. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita, 2022. Diplomová práce se zaměřuje na trh privátních značek. Cílem práce bylo identifikovat faktory, které spotřebitele při nákupu privátních značek nejvíce ovlivňují. K poznání a zhodnocení aktuální situace na trhu privátních značek byla provedena analýza tohoto trhu na základě sekundárních dat …more
Abstract:
Novackova, M. Consumer behaviour in the private label market. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2022. The diploma thesis is dealing with market of private labels. The goal is to identify the factors that influence consumers when buying private labels the most. In order to understand and assess the current situation of the private label market, an analysis of this market has been carried out …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 1. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 1. 2023
  • Supervisor: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
  • Reader: Lenka Harantová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta