Bc. Lenka Trnková

Bakalářská práce

Návrh inovací marketingového projektu developerské společnosti

Real Estate Development Marketing Project Innovation Proposal
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je problematika developerského produktu a jeho marketingového komunikačního mixu. Teoretická část obecně vymezuje základní aktivity marketingového mixu a disponibilní marketingové nástroje. Část aplikační následně zhodnocuje užité marketingové komunikační aktivity v minulosti a autorka se snaží o jejich inovaci pro budoucí kampaň téhož developerského projektu.
Abstract:
The subject of this thesis is the issue of developer´s product marketing and communication mix. The theoretical part generally defines the basic activities of the marketing mix and marketing tools available. The application part then evaluates used marketing communications activities in the past and the author is trying to innovate the future campaign of the same development project
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 11. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní