Návrh inovací marketingového projektu developerské společnosti – Bc. Lenka Trnková
Bc. Lenka Trnková
Bakalářská práce
Návrh inovací marketingového projektu developerské společnosti
Real Estate Development Marketing Project Innovation Proposal
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je problematika developerského produktu a jeho marketingového komunikačního mixu. Teoretická část obecně vymezuje základní aktivity marketingového mixu a disponibilní marketingové nástroje. Část aplikační následně zhodnocuje užité marketingové komunikační aktivity v minulosti a autorka se snaží o jejich inovaci pro budoucí kampaň téhož developerského projektu.Abstract:
The subject of this thesis is the issue of developer´s product marketing and communication mix. The theoretical part generally defines the basic activities of the marketing mix and marketing tools available. The application part then evaluates used marketing communications activities in the past and the author is trying to innovate the future campaign of the same development project
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 10. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p9r5q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2011
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
Kateřina Machová -
Analýza a návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD a.s.
Jan Jandáček -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta