Hieu Do Duc
Master's thesis
Analýza online marketingu internetového obchodu
Digital marketing channels analysis of an online store
Abstract:
Cílem diplomové práce je na základě provedených analýz zhodnotit současný stav online marketingových kanálů vybraného internetového obchodu a vytvořit na jejich základě konkrétní návrhy na zlepšení online marketingové komunikace. Implementace navržených doporučení v důsledku zlepší celkovou kvalitu online marketingových kanálů. Konkrétněji je vyhodnocen stav webových stránek a jeho návštěvnosti i ve …moreAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the current state of online marketing channels of the selected online store and to make specific recommendations for their improvement. The implementation of the proposed recommendations will ultimately improve the overall quality of online marketing communication. This thesis pays attention to the quality of the website and its traffic, which is compared with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88472
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2023
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Petr Bartoš
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88472
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
The Impact of Search Engine Optimization (SEO) on Online Sales in the Retail Industry
Vishal Vikramsingh Vaghela -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Digital Marketing: The use and development in Nigeria
Femi Micheal Awolesi -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Webová analytika a analýza portálu it.muni.cz
Radoslava Kacová