Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky – Roza Ilinova
Roza Ilinova
Bakalářská práce
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
The identification of customer needs, requirements and expectations for customer relationship management
Anotace:
Prvním cílem bakalářské práce je prokázat důležitost a nezbytnosti určování potřeb, požadavků a očekávání (PPO) zákazníků pro prosperitu a existenci firmy. Pro dosažení prvního cíle je využita odborná literatura, která pomůže prokázat závažnost nutnosti poznání zákazníka a jeho PPO. Druhým cílem práce je navrhnout a prakticky aplikovat vybranou metodu zjišťování PPO, pomocí níž jsou vyhodnoceny PPO …víceAbstract:
The first aim of the bachelor thesis is to confirm the importance and necessity of determining needs, wishes and expectations (PPO) customers for the prosperity and existence of the company. To achieve the first goal, professional literature is used to help demonstrate the importance of customer understanding and PPO. The second goal of the thesis is to design and apply the PPO survey methodology, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h30yb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane