Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky – Roza Ilinova
Roza Ilinova
Bachelor's thesis
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
The identification of customer needs, requirements and expectations for customer relationship management
Abstract:
Prvním cílem bakalářské práce je prokázat důležitost a nezbytnosti určování potřeb, požadavků a očekávání (PPO) zákazníků pro prosperitu a existenci firmy. Pro dosažení prvního cíle je využita odborná literatura, která pomůže prokázat závažnost nutnosti poznání zákazníka a jeho PPO. Druhým cílem práce je navrhnout a prakticky aplikovat vybranou metodu zjišťování PPO, pomocí níž jsou vyhodnoceny PPO …moreAbstract:
The first aim of the bachelor thesis is to confirm the importance and necessity of determining needs, wishes and expectations (PPO) customers for the prosperity and existence of the company. To achieve the first goal, professional literature is used to help demonstrate the importance of customer understanding and PPO. The second goal of the thesis is to design and apply the PPO survey methodology, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/h30yb/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ILINOVA, Roza. \textit{Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s~řízením vztahů se zákazníky}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2019. Available from: https://theses.cz/id/z3cfqe/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane