Komunikační plán firmy zdravá výživa Kopretina – Michaela Polanská
Michaela Polanská
Bakalářská práce
Komunikační plán firmy zdravá výživa Kopretina
Communication Plan for zdravá výživa Kopretina Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce bude navrhnout komunikační plán pro firmu zdravá výživa Kopretina. Práce bude rozdělena do dvou částí - teoretické a analytické. První část bude zahrnovat teoretický popis marketingové komunikace, komunikačního plánu a výzkumné sondy. Analytická část bude tvořena charakteristikou firmy, analýzou konkurenčního prostředí, dotazníkovým šetřením a především konkrétním návrhem komunikačního …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis will be to propose a communication plan for zdravá výživa Kopretina company. The work will be divided in two parts - theoretical and practical. First part will include theoretical description of marketing communication, communication plan and probe research. Analytical part will be consisting of company description, analysis of competitor environment, questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Polanská, Michaela. Komunikační plán firmy zdravá výživa Kopretina. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková