Dmitrii Nikolaev, Ph.D.

Disertační práce

The Internet of Things: Opportunities and Barriers to Online Marketing

The Internet of Things: Opportunities and Barriers to Online Marketing
Abstract:
The Internet of Things (IoT) has become a transformative force in digital marketing, offering businesses new opportunities to enhance customer engagement, automation, and data-driven decision-making. While IoT adoption has been widely explored in consumer-oriented marketing (B2C), its role in B2B marketing—particularly in online environments—remains underexplored. This dissertation aims to examine …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2025
  • Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D., izr. prof. dr. Marjeta Marolt, Assoc. Prof. Dr. Roberto Bruni

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta