Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku – Bc. Barbora Blažejová
Bc. Barbora Blažejová
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Analysis of the market mix at the choosen enterprise
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu v konkrétním podniku Yes and Yes, který se zabývá poskytováním veškerých služeb při konání svateb, se sídlem v Praze. Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na problematiku, ve které jsou vymezeny základní pojmy a metody, které jsou potřeba k vypracování analýzy. Byly využity zejména zdroje od Kotlera a ostatních odborníků na marketing …viacAbstract:
This bachelor´s work concerened about an analysis of marketing´s mix in a particular bussiness called: Yes and Yes, which deal with full service with a wedding organisation in Prague. A theoretical part of a bachelor´s work pointed at issues of elementary terms and methods, which are needed for final analysis. A main source of information were books by Kotler and rest of experts in marketing. An applicated …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/b2rug/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Romana Kušnirová, DiS.
- Oponent: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Marketingový mix vybraného podniku
Renata Seidlerová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre
Taťána Tellerová -
A Marketing Mix of a Selected Company
Daniela Drábková -
Marketingový mix začínajícího podniku
Martin Kahaja -
System for monitoring selected security-related aspects of online services
Šimon Berka -
Přínos a využitelnost metody dramaterapie pro klienty zařízení Brothers of Charity Services
Barbora Březíková