Marketingové aktivity vybrané společnosti ZAPA beton a.s. – Jiří Foltýn
Jiří Foltýn
Bachelor's thesis
Marketingové aktivity vybrané společnosti ZAPA beton a.s.
Marketing Activities of the Selected Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zmapování marketingových aktivit společnosti ZAPA beton a.s. od roku 2020 do současnosti. Marketingové aktivity společnosti ZAPA beton a.s. je práce, zaměřená na analýzu a hodnocení stávajících marketingových strategií a jejich úspěšnost v podpoře prodeje a zvyšování povědomí o značce ZAPA beton. Cílem této práce je navrhnout a implementovat nové marketingové aktivity, které …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to map the marketing activities of ZAPA beton Ltd from 2020 to the present. ZAPA beton Ltd is a leading manufacturer and supplier of concrete mixes in the Czech Republic. The marketing activities of ZAPA beton Ltd is a study focused on the analysis and eva-luation of current marketing strategies and their effectiveness in supporting sales and increasing brand awareness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FOLTÝN, Jiří. \textit{Marketingové aktivity vybrané společnosti ZAPA beton a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/z55oj7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Foltýn, Jiří. Marketingové aktivity vybrané společnosti ZAPA beton a.s.. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec