Marketingové aktivity vybrané společnosti ZAPA beton a.s. – Jiří Foltýn
Jiří Foltýn
Bakalářská práce
Marketingové aktivity vybrané společnosti ZAPA beton a.s.
Marketing Activities of the Selected Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zmapování marketingových aktivit společnosti ZAPA beton a.s. od roku 2020 do současnosti. Marketingové aktivity společnosti ZAPA beton a.s. je práce, zaměřená na analýzu a hodnocení stávajících marketingových strategií a jejich úspěšnost v podpoře prodeje a zvyšování povědomí o značce ZAPA beton. Cílem této práce je navrhnout a implementovat nové marketingové aktivity, které …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to map the marketing activities of ZAPA beton Ltd from 2020 to the present. ZAPA beton Ltd is a leading manufacturer and supplier of concrete mixes in the Czech Republic. The marketing activities of ZAPA beton Ltd is a study focused on the analysis and eva-luation of current marketing strategies and their effectiveness in supporting sales and increasing brand awareness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Foltýn, Jiří. Marketingové aktivity vybrané společnosti ZAPA beton a.s.. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec