Bc. Martin Benda

Diplomová práce

Sprachanimation als pädagogisches Werkzeug in der Kennenlernphase interkultureller Gruppen anhand des Projektes Lanterna Futuri

Language Animation as a Pedagogical Tool in the Phase of Introduction when Working with Intercultural Groups Illustrated on an example of Lanterna Futuri Project
Abstract:
Language animation is a creative teaching method that not only develops foreign language knowledge and communication skills, but can also help discover other cultures and handle cultural differences. By means of different definitions the thesis in its theoretical part defines language animation as a teaching method - describes further practice possibilities in different areas of the German- Czech cooperation …více
Abstract:
Jazyková animace je kreativní výuková metoda, která rozvíjí nejen znalosti cizího jazyka a komunikační schopnosti, ale pomáhá objevovat i jiné kultury a zacházet s kulturními odlišnostmi. V teoretické části diplomová práce nejdříve za využití odborných definic vymezuje jazykovou animaci jako výukovou metodu, přibližuje její historii a vznik a popisuje její použití v odlišných oblastech česko-německé …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Anna Marie Halasová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy