Sprachanimation als pädagogisches Werkzeug in der Kennenlernphase interkultureller Gruppen anhand des Projektes Lanterna Futuri – Bc. Martin Benda
Bc. Martin Benda
Master's thesis
Sprachanimation als pädagogisches Werkzeug in der Kennenlernphase interkultureller Gruppen anhand des Projektes Lanterna Futuri
Language Animation as a Pedagogical Tool in the Phase of Introduction when Working with Intercultural Groups Illustrated on an example of Lanterna Futuri Project
Abstract:
Language animation is a creative teaching method that not only develops foreign language knowledge and communication skills, but can also help discover other cultures and handle cultural differences. By means of different definitions the thesis in its theoretical part defines language animation as a teaching method - describes further practice possibilities in different areas of the German- Czech cooperation …viacAbstract:
Jazyková animace je kreativní výuková metoda, která rozvíjí nejen znalosti cizího jazyka a komunikační schopnosti, ale pomáhá objevovat i jiné kultury a zacházet s kulturními odlišnostmi. V teoretické části diplomová práce nejdříve za využití odborných definic vymezuje jazykovou animaci jako výukovou metodu, přibližuje její historii a vznik a popisuje její použití v odlišných oblastech česko-německé …viacKľúčové slová
jazyková animace komunikace kreativní výukové metody výuka cizích jazyků interkulturní pedagogika skupinová dynamika česko-německá spolupráce projektové vyučování koordinační centrum pro výměnu mládeže Tandem projekt Lanterna Futuri Language animation communication creative teaching methods teaching of foreign languages intercultural education group dynamics Czech-German cooperation project education Coordination Centre of Czech-German Youth Exchange TANDEM project Lanterna Futuri
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 12. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fueg9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2010
- Vedúci: PhDr. Anna Marie Halasová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BENDA, Martin. \textit{Sprachanimation als pädagogisches Werkzeug in der Kennenlernphase interkultureller Gruppen anhand des Projektes Lanterna Futuri}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/z5f1br/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in German Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Deutsch-tschechische Zusammenarbeit am konkreten Beispiel des Koordinierungszentrums des Deutsch-Tschechischen Jugendaustausches Tandem
Hana ŠVÉDOVÁ -
Potenciál projektů Výměny mládeže Erasmus+ pro osobnostní rozvoj
Alena Sekeráková -
Komparace euroregionů na území České republiky v rámci česko-německé přeshraniční spolupráce
Ivana Zatloukalová