Porozumění čtení u žáků s vývojovou dysfázií – Eliška HALTOFOVÁ
Eliška HALTOFOVÁ
Diplomová práce
Porozumění čtení u žáků s vývojovou dysfázií
Reading Comprehension of Children with Specific Language Impairment
Anotace:
Diplomová práce Porozumění čtení u žáků s vývojovou dysfázií sleduje dovednost čtení s porozuměním u žáků s vývojovou dysfázií a žáků intaktních. Teoretická část vychází z pramenů a odborné literatury a obsahuje problematiku narušeného vývoje řeči, vývojové dysfázie, čtení a čtení s porozuměním. Praktická část informuje o průběhu a výsledcích výzkumného šetření. Výzkumnými nástroji práce jsou testovací …víceAbstract:
The diploma thesis Reading Comprehension of Children with Specific Language Impairment monitors the skills of pupils with specific language impairment and without disabilities in reading comprehension. The theoretical part is based on sources and literature and examines developmental language disability, specific language impairment, reading and reading with comprehension. The practical part of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zveřejnit od: 24. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HALTOFOVÁ, Eliška. Porozumění čtení u žáků s vývojovou dysfázií. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Logopedie
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikační kompetence u dětí se specificky narušeným vývojem řeči
Martina Kaderková -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Diagnostika komunikačních kompetencí žáků se specificky narušeným vývojem řeči na prvním stupni základní školy
Marína Štibrányiová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu klinického logopeda
Barbora Valchářová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu ruské logopedické praxe
Radka Tumová -
Realizace logopedické intervence u dětí s opožděným a specificky narušeným vývojem řeči v mateřské škole
Vanda Špičková -
Využití psychomotoriky v rámci podpory vývoje žáka se specificky narušeným vývojem řeči
Marie Misařová -
Žák se specificky narušeným vývojem řeči a specifickými poruchami učení
Barbora Aujezdská
Název
Vložil
Vloženo
Práva