Vytvoření marketingové strategie hudebního festivalu – Bc. Ali KASSEM
Bc. Ali KASSEM
Master's thesis
Vytvoření marketingové strategie hudebního festivalu
Creating a marketing strategy for a music festival
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření efektivní marketingové strategie pro hudební festival Podtvrzí, který se koná v Karlovarském kraji. S nárůstem popularity hudebních festivalů v České republice se i menší události jako je festival Podtvrzí stávají oblíbeným místem pro strávení volného času a vyjádření hudebních preferencí. První část práce se věnuje teoretickému přehledu o hudebních festivalech …moreAbstract:
This thesis focuses on the creation of an effective marketing strategy for the Podtvrzí music festival, which takes place in the Karlovy Vary region. With the growing popularity of music festivals in the Czech Republic, even smaller events such as the Podtvrzí festival are becoming popular places to spend leisure time and express musical preferences. The first part of the thesis is devoted to a theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: magistr Liuba Turchyn, kand.ekon.věd, dipl.spec.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KASSEM, Ali. Vytvoření marketingové strategie hudebního festivalu. Plzeň, 2024. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Business Administration and Management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Tvorba marketingové strategie pro festival Outdoor Rave
Dominika Lakomá -
Analýza marketingové strategie vybraných filmových a seriálových festivalů
Alexandra Mušáková -
Návrh marketingové komunikační strategie pro Mezinárodní filmový festival CINEMA MUNDI
Monika Futáková -
Marketingová komunikační strategie festivalu vážné hudby
Alena Řezníčková -
Porovnání digitální marketingové strategie filmového festivalu Mezi Patra a spolku Prague Pride
Huynh Nhu Ngoc Leová -
Marketingové strategie festivalu Febiofest
Daniel Dvorak -
Návrh marketingové strategie pro společnost Aeroškola
Kateřina Kováříková -
Start-up módní značky Ultravagant
Jakub Kvapil