Ing. Dominik Jurásek
Master's thesis
Analýza ziskovosti zákazníků
Analysis of customer profitability
Abstract:
Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat ziskovost zákazníků ve společnosti POLYMER INSTITUTE BRNO, spol. s r.o. Představuje základní teoretické poznatky o ziskovosti zákazníků a řízení vztahů s nimi a zvláštní důraz klade na metody přiřazování nepřímých nákladů. V praktické části analyzuje současnou praxi přiřazování nákladů v daném podniku, navrhuje alternativní způsob přiřazení nepřímých …moreAbstract:
The purpose of this study is to analyze customer profitability in chosen company POLYMER INSTITUTE BRNO, spol. s r.o. Firstly theory on customer profitability and customer relationship management is presented and a particular attention is paid on allocation methods of indirect costs. In the practical part of this study current practice of cost allocation within the company is analyzed and an alternative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/g3yoj/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Ladislav Šiška, Ph.D.
- Reader: Ing. Jana Pokorná, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane