Analýza ziskovosti zákazníků – Ing. Dominik Jurásek
Ing. Dominik Jurásek
Master's thesis
Analýza ziskovosti zákazníků
Analysis of customer profitability
Anotácia:
Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat ziskovost zákazníků ve společnosti POLYMER INSTITUTE BRNO, spol. s r.o. Představuje základní teoretické poznatky o ziskovosti zákazníků a řízení vztahů s nimi a zvláštní důraz klade na metody přiřazování nepřímých nákladů. V praktické části analyzuje současnou praxi přiřazování nákladů v daném podniku, navrhuje alternativní způsob přiřazení nepřímých …viacAbstract:
The purpose of this study is to analyze customer profitability in chosen company POLYMER INSTITUTE BRNO, spol. s r.o. Firstly theory on customer profitability and customer relationship management is presented and a particular attention is paid on allocation methods of indirect costs. In the practical part of this study current practice of cost allocation within the company is analyzed and an alternative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g3yoj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Ladislav Šiška, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jana Pokorná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane