Veronika Lachmanová
Bakalářská práce
Influence marketing
Influence marketing
Anotace:
Bakalářská práce na téma influence marketing se v první části věnuje teoretickému průběhu influence-marketingové kampaně. Definuje pojmy influence marketing a influencer. Dále přináší podrobnější popis influencerů z hlediska toho, kde se vyskytují a jaká jsou jejich specifika. Druhá část práce je zaměřena na praktickému využití tohoto typu marketingu. Představuje společnost ŠKODA AUTO a jejich fungování …víceAbstract:
This bachelor thesis‘ topic is influence marketing and in the first part it is focused on theoretical process of influence-marketing campaign. It defines terms such as influence marketing and influencer. It is followed by a detailed decription of influencers, where they are to be find and what are their specifics. The second part is practical and is about influence marketing in SKODA AUTO. It introduces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses z7eqv6 z7eqv6/2
13. 12. 2018