Sexismus a genderové rozdíly v reklamě – Filip ŠŤASTNÝ
Filip ŠŤASTNÝ
Bakalářská práce
Sexismus a genderové rozdíly v reklamě
Sexism and Gender Differences in Advertising
Anotace:
Bakalářská práce Sexismus a genderové rozdíly v reklamě se v první, teoretické, části zabývá vysvětlením pojmů, různými náhledy na jejich problematiku a jejich vzájemným vztahem. Ve druhé, praktické, části pak formou dotazníkového průzkumu(šetření) prověřuje, nakolik jsou odpovědi respondentů shodné s teoretickými poznatky zjištěnými v teoretické části. Závěr práce pak vyhodnocuje, nakolik je oblast …víceAbstract:
Bachelor thesis sexism and gender differences in advertising. In the first part will be, terms, different points of view on the issue and mutual relationship, explained. In the second, practical part is based on a questionnaire survey. Results are compared with the theoretical part. The conclusion then evaluates the extent and how gender and sexism are desirable in advertising and public area.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠŤASTNÝ, Filip. Sexismus a genderové rozdíly v reklamě. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sexismus v reklamě
Hana Čmakalová -
Sexismus a genderové rozdíly v reklamě
Denisa Veselá -
Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě
Jana Bělunková -
Význam emocí v komunikaci značky luxusních oděvů MUZ
Zuzana Losová -
Muž, který si nekoupil plechovku fazolí
Nikola Minářová -
Zvětšující se zmenšující muž a jeho cesta napříč světy: Rozbor filmu The Incredible Shrinking Man (1957)
Jakub Vopelka -
Polarizace profilu hostů žena versus muž
Tomáš Schulz -
K větší slávě Boží i pro potěchu Múz. Podoby klášterní hudební kultury v českých zemích 17. a 18. století na příkladu benediktinů.
Pavel Žůrek