Distribuce digitálního obsahu na příkladu PC her. – Bc. Denis Forbrich
Bc. Denis Forbrich
Master's thesis
Distribuce digitálního obsahu na příkladu PC her.
The Digital content Distribution with a Focus on a Computer games Distribution
Abstract:
Tato práce pojednává o vývoji distribuce digitálních produktů, hlavně stažitelných počítačo-vých her. Zaměřuje se na vývoj digitalizace obsahu a specifikaci produktu digitálních her. Je představen trh digitální distribuce her včetně vlastních distributorů, médií i hráčů - uživa-telů. Práce se zaměřuje na český trh a představuje projekt na vstup nového prodejce digitál-ního obsahu pro Českou republiku …moreAbstract:
This thesis discusses the evolution of digital products distribution, mainly dealing with downloadable computer games. It focuses on the development of content digitization and the specification of digital games products. The gaming digital distribution market is intro-duced, including distributors, media and the players - users. The work focuses on Czech market and presents a project which introduces …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Forbrich, Denis. Distribuce digitálního obsahu na příkladu PC her.. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum cenové citlivosti zákazníků
Ilona Pískačová -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Vendula Holá -
Marketingový výzkum pro rozhodnutí vedení organizace o její cenové politice
Iveta Mokrá -
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Ladislav Čáp -
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Petr Suda -
Marketingový výzkum
Stanislav Lang -
Marketingový výzkum
Markéta Fořtíková -
Režie inscenace hry Samuela Becketta Konec hry
Adam Steinbauer