Návrh konceptu marketingové komunikace pro vzdělávací agenturu G8M8 Great Mate – Lenka Holemářová
Lenka Holemářová
Diplomová práce
Návrh konceptu marketingové komunikace pro vzdělávací agenturu G8M8 Great Mate
Anotace:
Tématem diplomové práce je návrh konceptu marketingové komunikace pro vzdělávací agenturu G8M8 Great Mate. Agentura se zabývá vyřizováním pobytů v Austrálii spojených se studiem a prací.Abstract:
The topic of my thesis is design of marketing communications for the education agency G8M8 Great Mate. The Agency deals with the handling of stay in Australia for study and work.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 2. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/z83t68/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2014
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLEMÁŘOVÁ, Lenka. \textit{Návrh konceptu marketingové komunikace pro vzdělávací agenturu G8M8 Great Mate}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Masarykův ústav vyšších studií. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/z83t68/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíMagisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková