Správa a využití zákaznických dat v rámci elektronického obchodu – Radim Bílý
Radim Bílý
Diplomová práce
Správa a využití zákaznických dat v rámci elektronického obchodu
Customer Data Collection and Management at E-Commerce
Anotace:
Tématem mé práce je analýza a popis možností, jakým mohou malé, střední a velké elektronické obchody legálně zpracovávat zákaznická data. Práce je rozdělena na 2 části: teoretickou a praktickou. V rámci teoretické části nejprve definuji současné prostředí elektronické komerce, historický kontext a současný stav ochrany osobních údajů a jejích dopadů na současné podnikání v oblasti elektronické komerce …víceAbstract:
The topic of my thesis is an analysis and description of possibilities how small, medium and large e-shops can legally proceed the customer data. The thesis is divided into 2 parts: theoretical and applied. In the theoretical part, I at first define the current e-commerce ecosystem, a historical context and current state of personal data protection and its impact on an e-commerce business. After that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76551
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Jana Fortinová
- Oponent: Jan Pour
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76551
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane