KRITÉRIA VÝBĚRU MÉDIÍ PRO REKLAMNÍ KAMPAŇ V MĚNÍCÍM SE PROSTŘEDÍ MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ – Alexandr Vostrý
Alexandr Vostrý
Bachelor's thesis
KRITÉRIA VÝBĚRU MÉDIÍ PRO REKLAMNÍ KAMPAŇ V MĚNÍCÍM SE PROSTŘEDÍ MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ
MEDIA SELECTION CRITERIA FOR A ADVERTISING CAMPAIGN IN A CHANGING ENVIRONMENT OF MARKETING COMMUNICATIONS
Abstract:
Tématem této bakalářské práce jsou kritéria výběru médií pro reklamní kampaň v měnícím se prostředí marketingových komunikací. Tato kritéria jsou využita v rámci sestavení optimálního media mixu popsaného na praktickém příkladu tvorby komunikační kampaně pro klub Dole. Cílem práce je popsat proces tvorby reklamní kampaně, jednotlivé mediatypy a kritéria jejich výběru při tvorbě kampaní. Pro definování …moreAbstract:
The topic of this bachelor's thesis is the media selection criteria for advertising campaign in changing environment of marketing communications. These criteria are used when creating the optimal media mix described on a practical example of creating a communication campaign for the club called Dole. The goal of the work is to describe the process of creating an advertising campaign, individual media …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tomáš Roreček
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOSTRÝ, Alexandr. \textit{KRITÉRIA VÝBĚRU MÉDIÍ PRO REKLAMNÍ KAMPAŇ V~MĚNÍCÍM SE PROSTŘEDÍ MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Available from: https://theses.cz/id/z8v74l/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Management in creative industry
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights