Bc. Dominik Galko

Bakalářská práce

Trendy v marketingovej komunikácii

Trends in marketing communication
Abstract:
The bachelor thesis describes current trends in marketing communication and then examines their use and contribution to the company Farma Škodovi and their e-shop masoskodovi.cz. Farma Škodovi makes extensive use of trends in marketing communication and manages to achieve positive results. Compared to the market average, it achieves better numbers. After the analysis, it can be stated that the company …více
Abstract:
Bakalárska práca popisuje súčasné trendy v marketingovej komunikácii a následne skúma ich využitie a prínos na spoločnosti Farma Škodovi a ich e-shope masoskodovi.cz. Farma Škodovi využíva trendy v marketingovej komunikácii v hojnej miere a darí sa jej dosahovať pozitívne výsledky. V porovnaní s priemerom trhu dosahuje lepšie čísla. Po analýze je možné konštatovať, že by spoločnosť mala pokračovať …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Boháčová
  • Oponent: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku