Trendy v marketingovej komunikácii – Bc. Dominik Galko
Bc. Dominik Galko
Bachelor's thesis
Trendy v marketingovej komunikácii
Trends in marketing communication
Abstract:
The bachelor thesis describes current trends in marketing communication and then examines their use and contribution to the company Farma Škodovi and their e-shop masoskodovi.cz. Farma Škodovi makes extensive use of trends in marketing communication and manages to achieve positive results. Compared to the market average, it achieves better numbers. After the analysis, it can be stated that the company …viacAbstract:
Bakalárska práca popisuje súčasné trendy v marketingovej komunikácii a následne skúma ich využitie a prínos na spoločnosti Farma Škodovi a ich e-shope masoskodovi.cz. Farma Škodovi využíva trendy v marketingovej komunikácii v hojnej miere a darí sa jej dosahovať pozitívne výsledky. V porovnaní s priemerom trhu dosahuje lepšie čísla. Po analýze je možné konštatovať, že by spoločnosť mala pokračovať …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/y8rx3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedúci: Ing. Zuzana Boháčová
- Oponent: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová