Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu) – Ing. Kamila Urbánková
Ing. Kamila Urbánková
Bakalářská práce
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Specifics of Integrated Marketing Communications in Selected Industries – Entertainment Marketing (Dramaturgy, Production and Marketing Communication Project of Marketing Event)
Anotace:
Práce popisuje základní východiska marketingového odvětví jako je produkt, místo, cena a propagace a dále sleduje specifika dílčích marketingových nástrojů v oblasti event marketingu. Popisuje realizaci eventu jako takového. Hodnotí klady a zápory veletrhů a výstav k využití jako jedné z forem propagace produktu.Abstract:
This work describes the starting points the marketing industry as a product, place, price and promotion, and is following specifics of individual marketing tools in the field of event marketing. Describes the realization of the event itself. Evaluate the pros and cons of trade fairs and exhibitions to be used as a form of product promotion.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cjwrg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
URBÁNKOVÁ, Kamila. \textit{Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/z9iev4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková