Využití reklamy jako nástroje IMK v průběhu životního cyklu produktu – Bc. Kamila Safiullina
Bc. Kamila Safiullina
Bakalářská práce
Využití reklamy jako nástroje IMK v průběhu životního cyklu produktu
The use of advertising as an IMK tool during the product life cycle
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem významu reklamy jako nástroje integrované marketingové komunikace se zaměřením na její užití během jednotlivých fází životního cyklu produktu. Na vytvořená teoretická východiska navazuje praktické uchopení zkoumané problematiky v podobě situační analýzy marketingové kampaně společnosti Nescafe pro instantní kávu Nescafe Classic. Cílem bakalářské práce je tak na konkrétním …víceAbstract:
Abstract Bachelor thesis deals with the significance of advertising as a tool of integrated marketing communication with a focus on its use during the various phases of the product life cycle. The theoretical basis is followed by a practical grasp of the issue in the form of a situational analysis of Nescafe marketing campaign for Nescafe Classic instant coffee. The aim of the bachelor thesis is to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/omd61/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička, PhD.
- Oponent: Ing. Petra Jílková, Ph.D., doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček