Martin Kuchta
Bachelor's thesis
Škoda ForFuture
Transport Design
Anotácia:
Cieľom tejto práce je spracovať tému dynamickej električkovej dopravy. Vytvoriť tak vlastnú víziu budúcnosti a v tejto oblasti vytvorením svojho riešenia vlastného konceptu a dizajnu vozidla. Problém je riešený za pomoci analýzy histórie, dnešnej produkcie a konceptov budúcnosti. Následne postupne navrhovanie a vývoj vozidla. Výsledkom tejto práce je koncept vozidla s podporou firmy Škoda Transportation …viacAbstract:
The aim of this work is to process the topic of dynamic tram transport. Creating my own vision of the future in this section by creating my own vehicle concept and design. The problem is solved with the help of analysis of history, today's production and concepts of the future. Next goal was the gradual design and the development of the vehicle. The result of this work is a concept of a vehicle with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. MgA. Martin Surman, ArtD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kuchta, Martin. Škoda ForFuture. Zlín, 2020. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design - Industrial Design
Práce na příbuzné téma
-
Der Deutsch-Tschechische interkulturelle Austausch bei SKODA AUTO
Monika TONCAROVÁ -
Analýza vnějšího okolí firmy Auto Skoda
Eliška Dytrychová -
Product Compliance Management System awareness among all employees of Skoda Auto a.s. - a study in efficiency and utility
Kristýna Bydžovská -
Strategic Analysis of SKODA AUTO JSC
Marzhan Tussova -
Russian Automotive Market: Marketing Strategy for SKODA auto a.s. in 2016-2017
Artur Kornienko -
Market Entry Strategy of Skoda-Auto into the United States
Filip Procházka -
Identification of best practices for customer satisfaction at Skoda Auto, a.s.
Peter Gomboš -
Pilsner Urquell and Skoda - Influence of Brewery and Factory on the city of Pilsen - Historical and economic perspective
Iva SUCHÁNKOVÁ