Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně – Bc. Veronika Křížová
Bc. Veronika Křížová
Master's thesis
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Unintended consequences of consumer behavior of people - analysis of specific marketing campaign
Abstract:
Tématem diplomové práce jsou nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí. Práce popisuje důsledky a jejich vzájemnou provázanost v komplexním systému. Cílem práce je blíže popsat a specifikovat nezamýšlené důsledky. V práci je definována komplexita a komplexní systémy a rozdělení nezamýšlených důsledků. Dále je ilustrován příklad komplexity a automobilového průmyslu. V práci je analyzována konkrétní …moreAbstract:
The theme of the diploma thesis is the unintended consequences of consumer behavior. The thesis describes the consequences and their interdependence in the complex system. The aim of the thesis is to describe and specify unintended consequences. The work defines complexity and complex systems and describes unintended consequences. Furthermore, an example of complexity and automotive industry is illustrated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qscfv/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2018
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŘÍŽOVÁ, Veronika. \textit{Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2018. Available from: https://theses.cz/id/zadrmz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Zmrtvýchvstání tzv. Tobinovy daně. Jaké jsou její zamýšlené nezamýšlené a nezamýšlené nezamýšlené důsledky?
Marek Švec -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Adéla Řetovská -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Anna Belaya -
Nezamýšlené důsledky revitalizace Podhořského potoka: střet technických a přírodě blízkých opatření
Mykhailo HOLOVANOV -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí
Jakub Špika -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Adéla Řetovská -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Anna Belaya -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí
Jakub Špika