Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně – Bc. Veronika Křížová
Bc. Veronika Křížová
Diplomová práce
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Unintended consequences of consumer behavior of people - analysis of specific marketing campaign
Anotace:
Tématem diplomové práce jsou nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí. Práce popisuje důsledky a jejich vzájemnou provázanost v komplexním systému. Cílem práce je blíže popsat a specifikovat nezamýšlené důsledky. V práci je definována komplexita a komplexní systémy a rozdělení nezamýšlených důsledků. Dále je ilustrován příklad komplexity a automobilového průmyslu. V práci je analyzována konkrétní …víceAbstract:
The theme of the diploma thesis is the unintended consequences of consumer behavior. The thesis describes the consequences and their interdependence in the complex system. The aim of the thesis is to describe and specify unintended consequences. The work defines complexity and complex systems and describes unintended consequences. Furthermore, an example of complexity and automotive industry is illustrated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qscfv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2018
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Zmrtvýchvstání tzv. Tobinovy daně. Jaké jsou její zamýšlené nezamýšlené a nezamýšlené nezamýšlené důsledky?
Marek Švec -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Adéla Řetovská -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Anna Belaya -
Nezamýšlené důsledky revitalizace Podhořského potoka: střet technických a přírodě blízkých opatření
Mykhailo HOLOVANOV -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí
Jakub Špika -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Adéla Řetovská -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Anna Belaya -
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí
Jakub Špika