Marketing Analysis - Selling Software on the B2G market – Patrícia Krausová
Patrícia Krausová
Bachelor's thesis
Marketing Analysis - Selling Software on the B2G market
Marketingová analýza prodeje softwarového produktu veřejnému sektoru.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je rozbor marketingových postupů při prodeji softwaru veřejné správě, za pomoci případové studie česko-slovenské softwarové společnosti, Atbon, a.s.. Práce si také klade za cíl zmenšit současnou znalostní mezeru v dané problematice, a to jak v akademické, tak v praktické sféře. Studie je rozdělena do dvou částí. První část, teoretická, představí charakteristiky různých typů …moreAbstract:
The objective of this thesis is to analyse the marketing practices behind software sales in the business to government market using an example of a Czech-Slovak software company, Atbon. a.s.. The thesis also aims to reduce the current gap in the academic and practitioners research in this area. The theoretical part of the paper covers the characteristics of different types of markets, features of the …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 11. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70379
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2017
- Supervisor: Martin Machek
- Reader: Daniela Kolouchová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70379
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Corporate Finance and Management
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve veřejném a soukromém sektoru
Lenka Kawuloková -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing ve veřejné správě
Lukáš Hádek -
Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně
Markéta Nezbedová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Personální marketing a trendy výběru zaměstnanců ve veřejné správě
Veronika Čermáková -
Marketing ve veřejných prostorech
Adéla Fialová -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková